2/15/2015

Poriluk / prasa sa teletinom

Poriluk / prasa s teletinom

 - Nikad nisam volila poriluk. Pošto sam ga uvijek izbjegavala, nekako me je to navelo da razmislim u kojoj kombinaciji bih ga mogla spremiti da mi se dopadne. Pa sam eto, iskombinirala ovako! Toliko je ukusno da smo ga pravili tri puta za redom. S tim što sam jedan put dodala crni patlidžan a drugi put jednu tikvicu. Obavezno probati!
 



Sastojci

  •   Sastojci:
  •  800 gr Teletine bez kosti
  •  4 struka Poriluka/prase
  •  3 kom. Paprika različitih boja
  •  50 gr Bamije
  •  1 Mrkva
  •  2 kom. Paradajza
  •   Peršunov list i korijen
  •   Celerov list
  •   Lovorov list
  •   - sol, biber, Vegeta i mljevena slatka paprika

    Priprema

    Težina:
    Jednostavno
    1. Očistiti i isjeći prasu /poriluk i bamiju, dobro oprati pa potopiti  da odstoji u slanoj vodi, zatim opet dobro oprati pa onda obariti. Procijediti (ja ponovo operem...).

    2. Teletinu isjeći na kocke (krupnije). Propržiti na ulju dodati paprike sječene na krupnije komade zatim, mrkvu, paradajz, korijen peršuna (i dodati sve navedene začine). Dinstati neko vrijeme pa dodati prasu i bamiju. Nastaviti  dinstati s tim što sada svako malo dolivamo po sasvim malo vode. Na kraju isjeckati sitno peršunov i celerov list. Ostaviti još koji minut. Potom skloniti s vatre.


Nema komentara:

Objavi komentar