3/02/2015

Kolač "Divlja ruža"


Sastojci

  • 600 gr domaćeg keksa 
  • 7 žumanaca 
  • 220 gr šećera 
  • 5 - 6 kašika brašna 
  • 400 ml mlijeka 
  • 250 gr margarina za kolače 
  • 2 kesice vanilija šećera 
  • 100 gr džema od šipka 
  • 50 ml toplog mlijeka za potapanje keksa 
  • 50 gr šećera u prahu

Priprema

Težina:
Srednje zahtjevno
  1. Ispekla sam kekse po receptu: http://www.coolinarika.com/recept/kao-plazma/

Fil 1:
  1. Pjenasto umutiti žumanjke i šećer, dodati brašno i skuhati u mlijeku.
  2. Smjesu dobro ohladiti, dodati 1 vanilija šećer potom dodati  prethodno umućen margarin.

Napomena: smjesu prilikom kuhanja neprestano mješati..


 Fil 2:
 
  1. Od prvog fila odvojiti 1/3 pa u nju dodati džem od šipaka (ja sam koristila svoj, domaći- uskoro ću postaviti recept).

Oblikovanje:
  1. U četvrtasti pleh redati kekse (koje sam ja za svaki slučaj potapala u toplo mlijeko).
  2. Na prvi red keksa staviti dio prvog fila.
  3. Zatim ponovo keks pa na njega drugi fil, - pa ponovo red keksa pa i na njega ostatak prvog fila.


Dekoriranje
Dva - tri keksića koja su mi preostala izmrvila sam u šećer u prahu, dodala sam tu i vanilija šećer te sam posula po gornjoj površini. Kao što se vidi na fotografiji, ukrasila sam i s još par orasa i džemom.

Posluživanje

Nema komentara:

Objavi komentar